+385 21 674 358 ili info@ljekarne-prima-farmacia.hr
15,45 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Better You Željezo u spreju dodatak je prehrani ugodnog okusa u praktičnom obliku spreja. Povećava apsorpciju željeza i smanjuje nelagodu u želucu, odnosno u crijevima koja se u pravilu pojavljuje pri korištenju ostalih dodataka prehrani sa željezom. Jedinstvena kombinacija dvaju oblika željeza u spreju osigurava potpunu ravnotežu između tih triju ključnih čimbenika.

Sadrži 5 mg željeza u dnevnoj dozi. Ne napuhuje i ne uzrokuju grčeve, ne šteti zubima i ugodnog je okusa. Odličan prirodni okus pečenih jabuka. Optimalna apsorpcija.

Željezo doprinosi: normalnom metabolizmu stvaranja energije, normalnoj funkciji imunološkog sustava, normalnoj kognitivnoj funkciji, normalnom kognitivnom razvoju djece, smanjenju umora i iscrpljenosti, normalnom stvaranju crvenih krvnih stanica i hemoglobina, normalnom transportu kisika u tijelu. Željezo ima ulogu u procesu dijeljenja stanica.:

Žene u fertilnoj dobi imaju manjak toga elementa zbog krvarenja tijekom menstruacije i zato ga trebaju više, potreba za željezom povećana je i u trudnoći te u razdoblju dojenja, jer je ono prijeko potrebno za normalan rast i razvoj ploda, odnosno djeteta. Više željeza trebaju i stari ljudi, rekonvalescenti te aktivni sportaši. I vegetarijancima je potrebno više željeza.

Način primjene:

Primijeniti četiri potiska dnevno izravno pod jezik ili na unutarnju stranu obraza. Protresite prije uporabe i nakon korištenja vratite poklopac na bočicu. Upotrijebiti unutar šest mjeseci nakon otvaranja. 

Pakiranje: 25 ml, 192 potisaka za 48 dana

Sadrži
Željezo
Mjesto primjene
oralna primjena
Za koga
odrasli
Brand
Better You
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na info@ljekarne-prima-farmacia.hr ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)