+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiSamoliječenje i zdravljeProbavaŽelučane tegobeYasenka Gastrostop vrećice protiv žgaravice, 20 komada
12,00 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Yasenka Gastrostop vrećice protiv žgaravice zaustavlja i najotporniju žgaravicu i refluks.

Kombinacija prirodnih sastojaka za djelotvornu zaštitu od refluksa i hiperaciditeta: natrijev alginat, kalcijev karbonat i kalijev bikarbonat, ekstrakt sjemenki Tamarindus indica, ekstrakt đumbira, eterično ulje đumbira i anis.

Preporučuje se:

  • Kod žgaravice i osjećaja pečenja u želucu.
  • Kod ustrajnih simptoma refluksa poput povrata kiseline ili iritacije grla.
  • Za zaštitu sluznice želuca tijekom obroka.
  • Za liječenje gastroezofagealnog (GERBa) i laringofaringealnog refluksa.

Mukoadhezivna svojstva sjemenki tamarinda korisna su za poticanje zaštitnih učinaka na sluznice probavnog trakta od ždrijela do želuca: proizvod prianja uz sluznicu djelujući kao barijera i olakšavajući simptome gastroezofagealnog i laringofaringealnog refluksa.

Kada dospije u želudac, alginat, polisaharid izoliran iz određenih algi, vrlo brzo dovodi do stvaranja viskoznog i laganog gela koji oblaže i štiti želučanu sluznicu. Viskozni gel alginata također otežava povrat želučanog sadržaja prema gore znatno smanjujući broj epizoda refluksa.

Način primjene

  • Odrasli i adolescenti (12 – 18 godina): preporučeno doziranje je tri vrećice dnevno, koje se uzimaju odmah nakon dva glavna obroka i prije spavanja, najmanje tijekom dva tjedna, do povlačenja simptoma. Ako se stanje nastavi i nakon što proizvod uzimate mjesec dana, preporučuje se zatražiti savjet liječnika. Prije uporabe dobro protresite vrećicu.

Pakiranje: 20 vrećica

Mjesto primjene
oralna primjena
Za koga
odrasli
Brand
Yasenka
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)