+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiKozmetikaNjega licaNjega oko očiju i usanaTalika Eye Therapy Patch Refills jastučići za trenutno zaglađivanje područja ispod očiju, 6 pari uz kutijicu
54,89 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Talika Eye Therapy Patch Refills višekratni jastučići trenutno zaglađuju područje ispod očiju, smanjuju natečenost i opuštaju. Uz dodatak kutijice za lakše čuvanje. Svaki jastučić može se upotrijebiti do 3 – 4 puta prije odlaganja u otpad.

Već 20 godina Eye Therapy Patch zaglađuje područje ispod očiju osobama diljem svijeta.

  • Jastučić za višekratnu uporabu trenutno zaglađuje kožu. Nadahnut je tehnologijama obnove.
  • Trostruko djelovanje: trenutno zaglađuje bore, smanjuje natečenost i djeluje protiv znakova umora.

Rezultati:
Nakon 15 minuta*: zaglađeno područje oko očiju (89 %), smanjena natečenost (82 %), opušta (82 %). 99 % korisnika osjeća se bolje u vezi sa svojim izgledom.

* Ispitivanje zadovoljstva – 91 ispitanika – % izraženog mišljenja.

Sastojci:

  • Aktivni jastučić s biljnim uljima u polukrutom stanju (muškatna ruža, pšenične klice, avokado, shea maslac) i ceramidima.
  • Ceramid III: poznat po dugotrajnoj zaštiti i obnovi osjetljive i suhe kože.
  • Ulje muškatne ruže, ulja šafranike, avokada i pšeničnih klica: zaglađuju i omekšavaju kožu.
  • Shea maslac: hidrira i hrani kožu.

Dermatološki ispitan.

Način primjene: Jastučić staviti na područje ispod očiju i ostaviti da djeluje 15 minuta. Skinuti jastučić i čuvati ga u kutijici za ponovnu uporabu. Svaki jastučić može se upotrijebiti do 3 – 4 puta prije odlaganja u otpad.

Pakiranje: 6 pari jastučića + kutijica

Stanje kože
podočnjaci
Mjesto primjene
oko očiju
Za koga
odrasli
Brand
Talika
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)