+385 21 674 358 ili [email protected]
Šifra: 1610382
Komentari (1)

Otovent baloni

16,99 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Otovent balon je namijenjen onima koji pate od čestih upala uha i infekcija uha te nakupljanja tekućine u srednjem uhu.

Djeci je napuhavanje balona poput igre, što uvelike olakšava primjenu i pravilno izvođenje ove metode liječenja.

Način primjene: Koristi se tako da dijete kroz nos napuhuje mali balon čime se izjednačava tlak u srednjem uhu. Napuhavanje balona otvara Eustahijevu tubu čime se olakšava istjecanje nakupljene tekućine iz srednjeg uha. Otovent metodu djeca mogu primjenjivati kod kuće uz nadzor roditelja. Postupak je potpuno bezbolan, neškodljiv i traje svega nekoliko sekundi. Preporučuje se koristiti Otovent metodu dva do tri puta dnevno, sve dok se ne osigura potpuno istjecanje tekućine iz srednjeg uha.

Primjenom nastavka za nos i balona, u se stvara pozitivan tlak kojim se kroz Eustahijevu tubu neutralizira negativan tlak u srednjem uhu. Otovent metoda može se podijeliti u dvije faze – faza napuhavanja i faza ispuhavanja:

  • Faza napuhavanja: primjena Valsalva pokusa (forsirani izdah kroz suženi otvor) povećava tlak u nazofarinksu. Tijekom ove faze dolazi do izjednačavanja tlaka u srednjem uhu s tlakom u vanjskom uhu
  • Faza ispuhavanja: primjena Politzer pokusa (autoinflacija zraka u prostor srednjeg uha činom gutanja) omogućava dotok zraka u prostor srednjeg uha (Eustahijeva tuba se tijekom gutanja otvara) da bi se izjednačio tlak u srednjem uhu s tlakom u vanjskom uhu

Napomena: Isti balon smije se upotrijebiti najviše 20 puta.

Za djecu stariju od 3 godine (ili od dobi kada nauče ispuhati nos).

Pakiranje: 1 nastavak za nos + 5 balona.

Mjesto primjene
nos
Za koga
djeca
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (1)