+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiSamoliječenje i zdravljeProbavaProbioticiOmni Biotic Flora Plus probiotici u vrećicama, 28 komada
41,95 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Omni Biotic Flora Plus probiotici u vrećicama dodatak su prehrani koji dovodi u ravnotežu vaginalnu floru na jednostavan način.

Vaginalna disbioza može dovesti do neugodnih pojava u području genitalija. Svaka druga žena suočava se sa svrbežom, pečenjem, crvenilom i sivkasto-bijelim do žutim iscjetkom neugodnog mirisa. Infekcije štetnim mikroorganizmima kod bakterijske disbioze opetovano se liječe antibioticima – što ne uništava samo štetne mikroorganizme, već i preostale korisne laktobacile. Zbog toga nije čudno što se brojne žene bore sa stalno ponavljajućim tegobama ovog začaranog kruga i tako gube na kvaliteti života.

  • Sadrži 4 znanstveno provjerena bakterijska soja koja imaju sljedeće karakteristike:
  • Prirodno su dio zdrave ženske vaginalne flore
  • Nadoknađuju nedostatak laktobacila u vaginalnoj flori
  • Imaju sposobnost nastanjivanja u vaginalnom području
  • Inhibiraju razmnožavanje patogena u vaginalnom području (npr. Escherichia coliGardnerella vaginalis i Candida albicans)

Može se koristiti za vrijeme trudnoće i tijekom dojenja.

Način primjene: 1-2 x dnevno sadržaj vrećice OMNi-BiOTiC® FLORA plus+ (= 2 g) umiješati u 100-200 ml mlake vode ili mlijeka, pričekati 1 minutu za aktivaciju, nježno promiješati i popiti. Preporučuje se popiti na prazan želudac: prije doručka ili odlaska na spavanje.

  • Ako uzimate OMNi-BiOTiC® FLORA plus+ 2 x dnevno (npr. kod trajno ponavljajuće disbioze vaginalne flore), preporučuje se upotreba prije doručka i prije večere.

Pakiranje: 28 vrećica

Za koga
žene
Brand
Omni Biotic
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)