+385 21 674 358 ili info@ljekarne-prima-farmacia.hr
PočetnaProizvodiSamoliječenje i zdravljeProbavaNutricia Stimulance Multi Fibre prah 400 ml
Šifra: 2621964
Komentari (0)

Nutricia Stimulance Multi Fibre prah 400 ml

25,23 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Nutricia Stimulance multi fibre prah je hrana za posebne medicinske potrebe. Za dijetalnu prehranu osoba koje normalnom prehranom ne unose dovoljnu količinu vlakana.

Sadrži MF 6, posebnu mješavinu topivih i netopivih vlakana koja pomažu u održavanju normalne funkcije crijeva. Bez glutena i laktoze.
Stimulance Multi Fibre je neutralnog okusa i može se dodati u slatka / slana jela te napitke. Pogodan za kuhanje i pečenje.

Sastav: sojini polisaharidi, inulin, netopivi škrob, guma arabika, oligoofruktoza, celuloza.

Doziranje: ovisi o unosu vlakana normalnom prehranom, kao dodatak  2-4 mjerice (10-20g vlakana) dnevno. Manje količine 1-2 mjerice (5-10g/dnevno) preporučuju se djeci od 1-12 godina. Jedna mjerica Stimulancea  sadrži 6,3 g praha što sadrži 5 g vlakana. Mjerica je priložena.

Način upotrebe: Na 1 mjericu Stimulancea dodati 20 ml (~2 jušne žlice) vruće vode, dobro promućkati i dodati u hranu. Jedna mjerica  se mora dodati u jedan obrok.

Upozorenje: dobro oprati ruke, koristiti čisto posuđe i provjeriti da li je čist poklopac na limenci. Pripremljeni obrok upotrijebiti u roku 2 sata. Ostatak obroka obavezno baciti.

Način čuvanja: pakirano u zaštićenoj atmosferi. Čuvati dobro zatvoreno na suhom i hladnom mjestu (<25°C). Ne čuvati u hladnjaku.

Nakon otvaranja: jednom otvoreno čuvati na suhom i hladnom mjestu (ne u hladnjaku) i potrošiti unutar 6 tjedana. Koristiti samo priloženu mjericu.

Važno upozorenje: Koristiti pod stručnim nadzorom. Samo za enteralnu upotrebu. Nije za parenteralnu upotrebu. Koristiti samo kao dodatak normalnoj prehrani. Nije pogodno kao jedini izvor prehrane. Nije pogodno za djecu ispod 1 godine.

Pakiranje: 400 ml

Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na info@ljekarne-prima-farmacia.hr ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)