+385 21 674 358 ili [email protected]
15,99 €Ušteda 4,00 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 19,99 €
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Multi-Gyn Actigel aktivni je gel za vaginalnu sluznicu koji sprječava bakterijske vaginoze i ublažava ostale vaginalne smetnje. Multi-Gyn Actigel može se koristiti za vanjsku uporabu i uporabu na vaginalnoj sluznici:

  • sprječava bakterijske vaginoze (BV)
  • smanjuje neugodni miris i osjećaj nelagodnosti u vaginalnom području
  • djelotvoran je za ublažavanje peckanja i nadraženosti
  • utječe na uklanjanje uobičajenih vaginalnih poteškoća
  • djeluje protiv gljivica
  • obnavlja fiziološki pH vaginalne flore
  • optimizira otpornost tkiva i vaginalne flore.


Način primjene

Bakterijske vaginoze - primjenjuje se dva puta dnevno u vremenskom periodu od pet dana.

Vaginalne smetnje (peckanje, nadraženost, osjetljivost, crvenilo i bolnost) - nanijeti Multi-Gyn® Actigel najmanje jednom dnevno dok simptomi ne nestanu.

  • Vanjska primjena - U slučaju smetnji u vaginalnom području (vulva) Multi-Gyn Actigel možete nanijeti na zahvaćeno područje i prstima. (Napomena: prije uporabe obvezno temeljito operite ruke!)
  • Unutarnja primjena - Za unutarnju primjenu (sluznica vagine) upotrebljava se poseban aplikator priložen u kutiji s tubom, koji se pričvrsti na vrh otvora. S priloženim aplikatorom gel se primjenjuje unutar vagine, gdje djeluje tijekom dužeg vremena. Nakon uporabe aplikator može ostati pričvršćen na tubi, ali ga treba oprati toplom vodom te na kraju na njega staviti priloženi poklopac kao zaštitu od onečišćenja.

Prije uporabe obvezno temeljito operite ruke. Gel se za unutarnju uporabu na sluznici vagine može se primijeniti na isti način kao za vanjsku uporabu, osim što se prst s gelom gurne što dublje u vaginu.

Pakiranje: 50 ml

Mjesto primjene
intimno područje
Za koga
žene
Brand
Multi-gyn
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)