+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiSamoliječenje i zdravljeMenopauza i PMSMedex Beeharmony kapsule za olakšanje simptoma menopauze, 60 komada
38,43 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Medex Beeharmony kapsule pomažu u ublažavanju simptoma menopauze, PMS i hormonalne ravnoteže s jedinstvenom mješavinom ROYAL BALANCE s matičnom mliječi i ekstraktom šafrana, s dodanim vitaminima K2, D3, E i B6.

Beeharmony kapsule: 

  • Ženama za podršku u regulaciji hormona
  • Za ublažavanje simptoma menopauze
  • Za poticanje dobrog raspoloženja
  • Za pomoć kod umora i iscrpljenosti
  • Za podržavanje boljeg sna
  • Za pomoć u održavanju zdravih kostiju i zaštitu stanica od oksidativnog stresa

Jedinstvena Royal Balance formula sa standardiziranom kombinacijom matične mliječi i šafrana te koktelom vitamina (K2 + D3 + E + B6), koji su ženskom tijelu najpotrebniji u zrelijim godinama, pomaže u regulaciji rada hormona i ublažava simptome menopauze. Doprinosi i smanjenju umora i iscrpljenosti, emocionalnoj ravnoteži i normalnoj psihičkoj funkciji. Također pomaže boljem spavanju te doprinosi održavanju zdravih kostiju i zaštiti stanica od oksidativnog stresa.

Matična mliječ jedno je od najvećih blaga prirode i jedina hrana pčelinje matice, najplodnijeg bića na svijetu. Ključni sastojak matične mliječi je nezasićena masna kiselina 10-HDA (10-hidroksi decenska kiselina). Matična mliječ može aktivirati gene potrebne za razvoj matice.

Način primjene: Preporučena dnevna količina je 2 kapsule ujutro, 30 minuta prije obroka. Za željeni učinak proizvod je potrebno kontinuirano konzumirati najmanje 60 dana.

Pakiranje: 60 kapsula

Mjesto primjene
oralna primjena
Za koga
žene
Brand
Medex
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)