+385 21 674 358 ili [email protected]
Šifra: 2621449
Komentari (0)

iDRATA vrećice 4x62,5ml

6,23 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

iDRATA oralna rehidracijska ˝ready to use˝otopina (ORS) spremna za direktnu oralnu upotrebu pruža jednostavan i ukusan način rehidracije.  

Namijenjena je za dijetalnu prehranu dojenčadi, djece i odraslih u slučaju gubitka vode i elektrolita uzrokovanih dijarejom, povraćanjem ili povećanim znojenjem.

iDRATA se može koristiti kao jedina mjera rehidracije kod pacijenata koji pate od blage do umjerene dehidracije s uspjehom od 90-95%.

Registrirana je kao hrana za posebne medicinske potrebe koja sadrži vodu, glukozu i elektrolite, čiji je sastav u skladu s WHO i ESPGHAN preporukama.

U inovativnom je pakiranju - nije potrebno otapati ili miješati s vodom, potrebno je samo otvoriti vrećicu i popiti njen sadržaj.

Ugodnog je okusa jagode, limuna i naranče što je čini vrlo prihvatljivom za primjenu, a posebno kod djece.

Rano korištenje iDRATA u ranoj fazi bolesti sprečava dehidraciju, što podrazumijeva manje hospitalizacije, komplikacije i medicinske troškove. 

Ovaj proizvod proizveden je u Španjolskoj prema najvišim standardima kvalitete proizvodnje.

Proizvod sadrži glukozu te ga dijabetičari moraju uzimati pod liječničkim nadzorom. 

Proizvod ne sadrži laktozu ni gluten.

NAČIN UPOTREBE: iDRATA-u nije potrebno otapati ili miješati s vodom. Potrebno je samo otvoriti i popiti sadržaj vrećice, te konzumirajte proizvod u malim količinama svake 2-3 minute. Tijekom prvog dana infuzije, dojenčad i djeca do 15 godina, preporučeno je uzeti 250 ml (4 vrećice). Dnevno se može uzeti najviše 8 vrećica. Proizvod se može konzumirati i ohlađen ili smrznut poput sladoleda. Nakon otvaranja proizvod treba čuvati u hladnjaku i koristiti u roku od 24 sata.

PAKIRANJE: 4X62,50 ml u sva 3 okusa (2 jagode, 1 limun, 1 naranča)

Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)