+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiKozmetikaNjega licaČišćenje lica i dodatna njegaGaia Sonični uređaj za čišćenje lica, BLUE
13,00 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Gaia Sonični uređaj za čišćenje lica visokotehnološki je kozmetički alat dizajniran za dubinsko čišćenje lica. Sonična tehnologija vibracija s mekanim silikonskim četkicama, može učinkovito odstraniti masnoću i ostatke šminke, dubinski očistiti kožu i pore te poboljšati izgled kože.

Ovaj proizvod pruža jedinstvenu umirujuću masažu cijelog lica. S uređajem možete izmasirati nos s obje strane i kožu oko očiju te opustiti mišiće, ukloniti mrtve stanice kože, pospješiti regeneraciju stanica kože, smanjiti bore, povećati čvrstoću kože te time dobiti anti-age efekt i vratiti koži prirodni sjaj.

  • Za sve tipove kože, uključujući i osjetljivu
  • Nježna silikonska četkica pogodna za svakodnevno čišćenje
  • Postavke 6 brzina za redovito i dubinsko čišćenje
  • Vodootporan - može se koristiti i pod tušem

Sonični uređaj za čišćenje lica ima ugrađenu bateriju koja se puni s priloženim USB kabelom. USB kabel stavite u označeni kružić na stražnjoj strani uređaja. USB kabel morate priključiti na adapter za napajanje u utičnicu ili spojiti na računalo.

Način primjene

  1. Korak: Uklonite šminku s lica, navlažite kožu i nanesite proizvod za pranje lica (pjenu, gel ili mlijeko za pranje lica). Uključite uređaj pritiskom na tipku.
  2. Korak: Započnite laganom masažom s prednjom stranom uređaja sa silikonskim četkicama. Krenete od brade do ušiju, zatim od sredine čela prema van i na kraju klizite - gore dole po nosu dok ne očistite cijelo lice.
  3. Korak: Za nježnu masažu okrenete uređaj i nastavite s istim pokretima sa stražnjom stranom uređaja.
  4. Korak: Područje oko očiju masiramo s donjom/srebrnom stranom uređaja, nježnim pokretima povlačeći od unutra prema van.

Pakiranje

  • uređaj za čišćenje lica 
  • upute za uporabu 
  • USB kabel 
Mjesto primjene
lice
Za koga
odrasli
Brand
Gaia Naturelle
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)