+385 21 674 358 ili [email protected]
Šifra: 0600708
Komentari (0)

Cerustop sprej 10ml

SIGMAPHARM
9,90 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Cerustop sprej koristi se za uklanjanje nakupljene ili stvrdnute ušne masti (cerumena) i sprječavanje upale vanjskog zvukovoda. Sadrži bademovo ulje i vitamin E. Cerustop sprej za čišćenje uha omekšava cerumen i omogućava njegovo lakše odstranjivanje te se osobito preporučuje korisnicima slušnih pomagala.

Cerustop sprej se koristi:

  • Za otapanje i uklanjanje prekomjerne ili stvrdnute ušne masti,             
  • Za sprječavanje upale zvukovoda,                 
  • Za čišćenje ušne školjke i zvukovoda.   

Raspršuje se u zvukovod. Prodire u ušnu mast, omekšava je i omogućava njezino lakše uklanjanje. Stvrdnuta ušna mast može oslabiti sluh i izazvati upalu zvukovoda, pa je  stoga  treba redovno uklanjati. CERUSTOP sprej ulje za uho može se koristiti u trudnoći i periodu dojenja.  

Način primjene: Za uklanjanje prekomjerne ili stvrdnute ušne masti preporuča se raspršiti 2 do 3 potiska mlakog (sobna temperatura) CERUSTOP sprej – ulja za uho (kod odraslih osoba) i 1 do 2 potiska spreja (kod djece) u zvukovod. Kako bi se spriječilo istjecanje ulja, uho zatvorite manjim komadićem vate. Vata se mora labavo uložiti i ne smije se pritiskom gurati u zvukovod!

Nakon približno 10 minuta pažljivo isprati uho toplom vodom, a ako je moguće isprati ručnim tušem. Kod jačeg onečišćenja preporučuje se ponoviti postupak. Za dodatno čišćenje raspršite nekoliko potisaka Cerustop sprej – ulja za uho zagrijanog na temperaturu tijela na komadić vate i obrišite nekoliko puta ušnu školjku za uklanjanje ušne masti, prljavštine i odumrlih stanica. Potom obrišite uho suhom maramicom.

Nakon ispiranja vodom preporučuje se primjena NORMISON spreja za uho radi bržeg sušenja i ponovne uspostave prirodnog kiselog zaštitnog ogrtača kože vanjskog zvukovoda.  

Pakiranje: 10 ml

Brand
Sigmapharm
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)