+385 21 674 358 ili info@ljekarne-prima-farmacia.hr
PočetnaProizvodiKozmetikaNjega licaNormalna i mješovita kožaCeraVe Protokol za dnevnu njegu lica za normalnu do mješovitu kožu (čišćenje i njega)
24,21 €Ušteda 7,58 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 21,45 €
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

CeraVe Protokol za dnevnu njegu lica za normalnu do mješovitu kožu sadrži pjenušavi gel za čišćenje lica i tijela, te gel-kremu za laganu hidrataciju lica.

 

     1. CeraVe pjenušavi gel za čišćenje za normalnu i masnu kožu, 236ml

CeraVe pjenušavi gel za čišćenje uklanja višak sebuma i nečistoće s površine kože bez narušavanja njezinog prirodnog zaštitnog sloja. Namijenjen je njezi normalne i masne kože. Formula sa 3 vrste esencijalnih ceramida i hijaluronskom kiselinom obnavlja kožnu barijeru te zaključava vlažnost u gornjem sloju kože.

Sigurnosna upozorenja: Nisu potrebne posebne mjere opreza za korištenje ovog proizvoda u normalnim ili razumno predvidivim uvjetima korištenja.

 

     2. CeraVe hidratantna gel krema za masnu kožu, 52ml

CeraVe hidratantna gel krema namijenjena je hidrataciji i njezi mješovite do masne kožu. S 3 esencijalna ceramida, niacinamidom i hijaluronskom kiselinom. Hidrira, pomaže apsorbirati višak masnoće i obnavlja zaštitnu barijeru kože.

Sigurnosna upozorenja: U slučaju dodira s očima, odmah temeljito isprati.

Informacije o proizvođaču: L'Oréal USA S/D, Inc., Dist., 62, Quai Charles Pasqua, 92 300 Levallois Perret, France

info@cerave.hr // +385 (0)72 20 20 60 *cijena poziva se obračunava po cjeniku operatera // www.cerave.hr

Stanje kože
mješovita
Mjesto primjene
lice
Za koga
odrasli
Brand
CeraVe
Posebne oznake
Posebne oznake
Posebne oznake
Poklon uz kupnju 2+ Cerave proizvoda
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na info@ljekarne-prima-farmacia.hr ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)