+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiMame i bebeDječja kozmetikaAtopijski dermatitisBioNike TRIDERM A.D. emolijentni balzam za njegu atopične kože 450ml
28,50 €
Cijena za L: 63,33 € / L
U cijenu je uključen PDV (25%)
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

BioNike TRIDERM A.D. emolijentni balzam za njegu atopične kože hranjiva je njega vrlo bogate teksture, za njegu kože kod atopijskog dermatitisa (sadrži patentirani sastojak AD-RESYL, 37,5% lipidnih sastojaka i glicerin; pH 6.0 - 6.5).

Balzam s teksturom bogate uljno-vodene emulzije sadrži najmanji mogući broj sastojaka, kako bi se minimizirala mogućnost alergijske reakcije. Koristi se za svakodnevnu njegu suhe kože, a osobito je pogodan za primjenu u hladnijoj sezoni, s velikim promjenama vanjskih temperatura u odnosu na zagrijan suh zrak u zatvorenom prostoru.

Prikladan je za dojenčad, djecu i odrasle s konstitucijski suhom kožom, sklonom atopijskom dermatitisu. Ovaj balzam poboljšava hidrataciju i održava funkciju lipidne barijere. Sastojak AD-RESYL® pomaže balansiranju kožne mikrobiote, ublažava reaktivnost, pomaže smanjenju suhoće, svrbeža i crvenila. Krema je osobito prikladna u slučaju preosjetljivosti na teške metale (nikal), konzervanse, parfeme ili gluten.

  • AD-RESYL® održava zaštitnu funkciju kožne barijere, smanjuje upalu, poboljšava hidrataciju i prevenira suhoću kože.
  • Glicerin (5%) ima hidratizirajući i omekšavajući učinak.
  • Lipidna faza vraća koži masne sastojke i potiče proizvodnju vlastitih lipida.

Način primjene: Nanijeti 1 do 2 puta na dan na prethodno opranu kožu lica i tijela te lagano razmazati do potpunog upijanja. Po potrebi ponoviti nanošenje.

Pakiranje: 450 ml

Mjesto primjene
tijelo
Za koga
djeca
Za koga
odrasli
Brand
Bionike
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)