+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiKozmetikaNjega licaAkne i masna kožaBioderma Sebium rutina za mješovitu i masnu kožu s proširenim porama
30,40 €Štedite: 10,13 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 40,53 €
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Sébium rutina za proširene pore i masnu kožu namijenjena je osobama s kombiniranom do masnom kožom, vidljivim porama i prekomjernim lučenjem sebuma. Ova rutina pruža čistu, glatku i matiranu kožu, uz dugoročnu regulaciju sebuma i vidljivo poboljšanje izgleda pora.

OPIS PROIZVODA:

  • Bioderma Sébium Gel Moussant je nježni gel za čišćenje namijenjen mješovitoj, masnoj i koži sklonoj aknama. Učinkovito uklanja višak sebuma bez isušivanja kože, ne sadrži sapune ni kiseline te poštuje fiziološki pH kože. Idealan je za svakodnevnu upotrebu, uključujući i kod osoba koje su na dermatološkim terapijama.
  • Bioderma Sébium Pore Refiner je korektivni tretman namijenjen kombiniranoj i masnoj koži s izrazito proširenim porama. Ima laganu, fluidnu teksturu koja se brzo upija, a završni efekt je mat i zaglađen. Biološki normalizira kvalitetu sebuma, sužava pore i poboljšava teksturu kože. Može se nanositi na T-zonu ili cijelo lice. 

KORACI RUTINE:

Korak 1: Čišćenje

  • Operite lice Sébium Gel Moussantom ujutro i navečer.
  • Nanesite malu količinu gela na vlažnu kožu, zapjenite i isperite.
  • Uklanja višak sebuma bez isušivanja i priprema kožu za daljnju njegu.

2.Korak: Njega

Nanesite Sébium Pore Refiner na čistu i suhu kožu, ujutro i/ili navečer.

  • Može se nanositi ciljano na T-zonu (čelo, nos, brada) ili na cijelo lice.
  • Lagano umasirajte dok se potpuno ne upije.
  • Matira kožu, sužava proširene pore i poboljšava njezinu teksturu.
Stanje kože
akne
Mjesto primjene
lice
Za koga
odrasli
Brand
Bioderma
Posebne oznake
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)