+385 21 674 358 ili [email protected]
PočetnaProizvodiKozmetikaNjega licaCrvenilo, rozaceja i kuperozaBioderma Osnovna rutina za kožu sklonu rozaceji i crvenilu
34,99 €Štedite: 11,66 €
U cijenu je uključen PDV (25%)
Najniža cijena zadnjih 30 dana: 46,65 €
Besplatna dostavaZa sve narudžbe iznad
Dostava u roku 2 - 3 radna dana
Saznaj više
Promotivni uzorciUz svaku narudžbu
Saznaj više
Obročno plaćanjedo 6 rata
Saznaj više
O proizvodu

Osnovna rutina za kožu sklonu crvenilu i rozaceji pruža jednostavnu, ali učinkovitu njegu za osjetljivu i reaktivnu kožu. Micelarni gel nježno čisti lice bez ispiranja, umanjuje iritacije i pruža trenutačno olakšanje, dok umirujuća dnevna krema smanjuje crvenilo, jača kožnu barijeru i djeluje dugoročno na simptome rozaceje.

OPIS PROIZVODA:

Bioderma Sensibio AR+ Micelarni gel je prvi dermatološki micelarni gel koji nježno čisti kožu sklonu crvenilu i rozaceji, bez ispiranja i bez trenja. Zahvaljujući ROSACTIV™ 2.0 tehnologiji, odmah umiruje kožu, smanjuje reaktivnost i pruža osjećaj svježine. Pogodan je za lice, oči, usne i vrat, uključujući osobe koje nose kontaktne leće, trudnice i tinejdžere od 14. godine života.

Bioderma Sensibio AR+ Cream je umirujuća dnevna krema za reaktivnu osjetljivu kožu sklonu rozaceji. Zahvaljujući patentiranoj Rosactiv™ 2.0 tehnologiji, smanjuje crvenilo, vidljive krvne žile i neugodan osjećaj na koži – trenutačno i dugoročno. Lagana, nemasna i neljepljiva tekstura čini je idealnom za lice, vrat i okoločnu regiju, uključujući trudnice i osobe od 14. godine života.

KORACI RUTINE:

Korak 1: Čišćenje

  • Natopite blazinicu micelarnim gelom i nježno prebrišite lice, uključujući područje oko očiju i usana.
  • Uklanja nečistoće i umiruje kožu bez potrebe za ispiranjem.
  • Djeluje već od prvog koraka njege – bez trljanja, bez iritacije.

Korak 2: Njega

  • Na čistu i suhu kožu nanesite umirujuću kremu protiv crvenila.
  • Ravnomjerno rasporedite na lice, vrat i po potrebi okoločnu regiju.
  • Hidratizira, smanjuje crvenilo i jača prirodnu obranu kože.
Stanje kože
crvenilo i rozacea
Mjesto primjene
lice
Za koga
odrasli
Brand
Bioderma
Posebne oznake
Česta pitanja
Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe vrijednosti iznad 39,82 €, a za narudžbe vrijednosti do 39,82 €, dostava se naplaćuje 5,0 € za isporuku na adresu. Dostava na GLS paketomat je 2,5 €, a dostava na BoxNow paketomat je 1,89 €

Kad je proizvod na akciji?

Mjesečne akcije i popuste možete pogledati na Akcije i popusti

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.

Kako je moguće platiti?

Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje ili kreditnim karticama, te pouzećem (plaćate dostavljaču prilikom dostave).

Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Preko CorvusPay sustava moguće je obročno plaćanje za određene kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na [email protected] ili nas nazovite na 021/674-358

Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?

Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni, neotvoreni i nekorišteni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam proizvod možemo zamijeniti ili vratiti novac. Troškove povrata plaća Kupac.

Pošaljite upit o proizvodu
Komentari (0)